Men vafan..?

Ingen dator idag heller. Vafan håller dom på med? :( big 'facepalm' på snubben som är dataansvarig på min skola.. HAH ah. Efter skolan kom Amanda och Mickan och mötte upp mig, sen va vi på stan tills Mickans och min träning började, HAHA typ 5 timmar.. Gissa om vi va trötta på att gå då. Men iaf så körde vi ett pass, och de va najs som vanligt, känner sig nyttig osv osv! :)

Eftersom jag inte hade någon cykel, för den lånade Jocke idag, så gick jag hem efter träningen. Inte för varmt, inte för kallt så de va skönt faktiskt. Tänka lite, få litet lugn och ro. De känns som allt går i 120km/h just nu. Allt händer på samma gång, svårt o hålla reda på allt :( Får försöka planera lite bättre kanske..

Imorrn ska jag iallafall träffa Jocke och Robin, och på kvällen ska vi till konserthuset och kolla på nån grej vi ska gå på med klassen, estetgrej.. :) Men de är helt lugnt eftersom jag troor att de kan bli riktigt fint, OCH vi får komptid 2 lektioner = sluta tidigare torsdag och sjuk sovmorgon fredag, yes please <3

NU ska jag ta mig i kragen (HAH!) och plugga lite, eller ah.. läsa engelskabok.. *suck* Tror inte jag tänker anstränga mig så mkt för att bli klar idag, somnar jag så somnar jag och då kan man ju hitta på någon fin ursäkt tills imorrn.. eller? TE ÄR IALLAFALL ETT MÅSTE, så jag ska koka vatten innan.
Sov gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0