Milkshakeman!

Sov 1.5 timmar mer än jag hade tänkt, men behönde ändå inte stressa imorse. Jocke va sjuk, lite trist.. Jag och Robin tog iaf cykeln till skolan och matteprovet, Usch :( Men jag tror de gick rätt okej/bra/skapligt ändå, hade ju ändå VG i nian.. haha.
Men ah, skoldagen flöt väl på som den skulle, halv tre slutade vi och då cyklade vi samma jävla väg med en miljard backar och rödlysen hem. Satte mig vid datorn och slog på musik på högsta volym, älskar att va hemma själv!

Imorgon är jag ledig, tre dagar helg, jatack! Komptid estetlektionen, inställd matte OCH samhälle. Jag ska spendera min dag på Bäckby med Viola, Micke, Emma och Mattias, småkusiner! God mat och fredagsmys, luv it!



Emma och Mattias på johannesberg i sommras :) <3


ha de fint etc! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0