sverige suxx

Idag när ja vaknade vare 4 grader ute. FYRA GRADER! De är fan September, hatar Sveriges väder :( Aja, letade på ett par fula vantar och använde liite extra hårspray så jag kunde ha luva utan o se ut som ett monster efteråt och sedan cyklade jag till skolan, i kylan.. Hade bara en lektion och sen ett IT-prov som nog gick rätt så okej tror jag? Ialla fall är jag hemma nu och ska sätta mig och läsa en engelskabok tills imorrn.. Senare äre träning igen, NAJS! Och jag måste skriva nån samhällsgrej oxå tror jag... eller så gör jag de lite snabbt imorrn när jag kommer hem.. Får se hur det blir med den saken! Nu ska jag vara duktigt o plugga osv osv..

tare lugnt o allt sånt :)


fjortispose litesådär i snabbaste laget och min gigantiska klädhög <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0