bajs, snopp etc etc

Jag har suttit och tänkt på jättemånga asroliga och sjukt omogna svärord och förolämpigar. lite synd, hade jag tänkt ut dom för några år sen hade jag varit jättecool om jag använde dom, asså seriöst haha. skulle jag använda dom nu i skolan eller nått annat ställe med likasinnade och jämngamla människor skulle dom skratta mig rakt i ansiktet och fråga mig om jag va seriös. sen skulle jag få töntstämpel dirr.

har funderat på att skaffa mig lite mer omogna vänner. kanske ska börja hänga med min lillasyster och hennes astuffa kompisar.

Idag har jag inte haft så mycket att göra, som ni kanske hör.



typ såhär mogen kände jag mig när jag satt och skrattade för mig själv när jag övade tyst i mitt huvud hur coolt de skulle vara att kasta ur sig nån sånhär tuff förolämpnig när tove är här med sina kompisar. men hallå, de är ju inte mitt fel att jag är som jag är. alla mina kompisar är ju som dom är o ja ba; okej? men liksom, tillslut blir man ju smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0