Drops of Jupiter

stör mig så jävla mkt på alla idioter som skriver 'imorrn smäller det! <3' och 'peppa imorrn nurå för faaan!' på facebook etc etc. de är valborg för helvete, inte frikkin' nyår. så jävla skämmiga som bestämmer sig för att dom ska va helt wild n' crazy för "de är ju trots allt bara valborg en gång om året!" precis som sista februari och 13 augusti och massa andra värdelösa datum.

vet inte vad jag ska göra än och de kommer fan inte bli så mkt, jag tänker dock inte bara vara hemma. ska alla andra också t ska jag också med. men hem rätt ok tid sen. upp runt 7 på lördag. herregud..

nu ska jag gå och färga mitt hår. jeeeesus, att jag vågar asså. men nä, ingen annan verkade ju vilja. blir det inge bra tänker jag skylla på min brist på vänner, inte min okunnighet angående hårfärgning.


fortfarande inte så glad alls, och min tå/fot är mer blå än någonsin. tycker nog ändå inte att det är värt att hoppa på kryckor. fan va allt ska vara jobbigt.

<-- så äre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0