i'm not the one who'd jump the gun

30 min. musik till 8.30 på wenströmska. de kändes rätt värt. va där ett tag och sen åkte vi till staaan yes. sen bild och sen engelska. fast vi hade inget o göra för internet låg nere och hon skulle bara hinna halva gruppen på muntliga nationella. så vi fick sluta. fyfan vilken slapp linje jag går <3

jag jenk och bella gick och solade och nu känner jag mig helt död. tror fan de va nått supersolarie. verkligen _död_

ska peppa och fixa klart allt för imorgon och sen bara ta de skitlugnt ikv. så jävla slut. kommer dö haha. men peppar sönder imorrn. fast just nu äre bilresan som kommer bli bäst. så skööönt o åka bil långt!

vill börja övningsköra btw. avis på jenk och jocke </3


känner mig lite nere och kom på hundra miljarder bra sätt o förklara de på för nån timme sen. men sen försvann de. känns ba rätt grått och tomt, och de beror fan inte på vädret. lite ledsamt :(


kan ju inte direkt säga att de skulle va jobbigt o va sådär glad_chey igen :c

Kommentarer
Postat av: amanda

baby! <3333

2010-04-24 @ 00:05:43
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0