running up that hill

i denhär äckligt deppiga och låga sinnesstämningen så skulle livet just nu kunna vara sämre. alla har gått o lagt sig så jag får vara ensam. äter glass och hallon, dricker te, slöpluggar matte och lyssnar på random ok musik på spotify. haha när jag inte pratar med någon är livet najs, jävla sugigt liv man har då lol.

lite rädd för hur morgonen kmr bli. orkar inte med ett ww3 men rätt säker på att det är så fallet kommer att bli.

bajsliv, jag vill vara stor :( alla åldrar innan 18 är sämst. förstör bara

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings , me

sv: jag förstår, önskar att jag var där! :)

2010-04-26 @ 08:31:26
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0