solbrilleväder

god morgooooon. jävlar va morgon de är. vet inte om jag är riktigt vaken än. sitter skräddare i min säng och äter macka och dricker te och kollar på the voice, hoho. de är fan bara gott med frukost när man är sjuuukt trött när man vaknar? är man pigg är de överskattat.

eh, jag satte upp mitt hår och försökte få de lite lockigt medans jag sov..... de funkde. jävlar va de funkade. haha affro.
menne eh aa.
Jaaa jo solen skiner idag! och då när man cyklar till skolan kan man ha solglasögon. man kan de. lovar. yeees!

nu ska jag... försöka fixa mitt affro :D

trodde aldrig att ja skulle va såhär glad denhär morgonen. upp halv 7 efter tre timmar sömn? jävlar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0