The Voice

han dendär djurkillen från skansen va på the voice, han hade med sig asmånga spindlar. en va typ lika stor som min dator. fyfan. jag vågar inte kliva ner från sängen, sitter med benen uppdragna och inbillar mig att de killar på min rygg. fyfan

inatt drömde jag så jävla mkt skit. min gympalärare va typ psyko i Hostel-liknande scen och jag skolkade gympan hela gymnasietiden medans mina kompizar blev mördade. lånade jessicas mobil också haha, de va en jävla med touchknappar. tog mig tre timmar att ringa min mamma. HAHA paniken när jag vaknade av de asså.

sen drömde att ja överdoserade nå jävla tabletter, fast de va inga farliga? slutade med att ja stoppade fingrarna i halsen och fick upp en av tabletterna haha?

omg, jag sover för mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0