war @ hälla

vaknade relativt tidigt och följde med hela högen till hälla. haha de roligaste som finns på hela hela jorden är att retas med tove. hon blir arg för allt så man kan till och med säga snälla saker så får hon damp. hahah fyfan va kul. jävlar va arg hon blev, verkligen krig typ. aja, jag köpte billiga fakeskor för 99 spänn, de duger!

snart ska jag svida om till nått lite mer 'påskigt' ? iaf nått som inte ser lika pundigt ut som de ja har nu hha, sen ska vi på påskmiddag hos farmor. åhh jag är inte ens hungrig. verkligen ångest varje påsk, alla äter ju som jävla grisar haha, verkligen mycke. plus allt jävla godis, omgggg... AJA får väl springa lite nån vecka så blire najs igen. let's do it.

asså, orkar inte lägga in bilder, alla är redan här typ haha?

ska leta lite


denhär är fin. jag och hanin mobbar saba, <33

Kommentarer
Postat av: Hanin

hahaha <3<3

2010-04-05 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0