Day of bad conscience

Första dagen i skolan va fin. Saknat alla gamla kids från klassen och de va lite förändringar här och där, men de duger nog. Schemat funkar helt klart, och bäst av allt är onsdagen som har blivit flexdag, underbart!

Mys på stan med bells, jenk och hanin efteråt. Vi åt glass och hade de mysigt. Hem efter några timmar, sova äta åka på träning. Nya lokaler och min grupp va ihopslagen men en annan eftersom de hade vart så få.

Snacka om nya intryck idag.

När jag kom hem blev allt jobbigt. Har så dåligt samvete för saker och jag känner mig så otroligt elak hela jävla tiden. Fattar inte att folk ens vill prata med mig. Jag ska verkligen försöka sluta va taskig hela tiden, åhh snacka om bitch. Först killen från friends som tryckte in massa skuldkänslor i huvet på en och sen bredde mamma på lite till när jag kom hem. Jag vill inte mobba nån, bara skabbiga människor som mobbas ju?
Blev lite gråt och sen mycket trösta och sen en dusch och sen va de bättre, for now. Skärpning.

Nu ska jag kolla lite mer på tv och sen slocknar jag nog, riktigt slut. Imorgon tar jag och Robin bussen till skolan. Dels för att jag ska iväg direkt efter till Matte och dels för att vi båda får ångest när vi måste cykla fast vår kondition är i botten, iaf min haha.

Lägger ni märke till att jag skriver med stor bokstav efter punkt btw? Haha word fixar de själv i skolan, behöver inte tänka så mkt på de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0