Flexdag # 1

efter skolan igår åkte jag hem till Matte och då hämtade vi smyckena vi hade beställt, fina fina (L) Vid 8 slocknade vi och sen vaknade jag en gång vid typ 6. Nästa gång jag vaknade va de av att Viola ringde. Då va klockan fucking tio, haha. 14 timmar liksom, shit.

Idag är jag ledig, skönt somfan!
Sitter vid datorn och lyssnar lite på musik etc. Är skiiithungrig men kan inte äta nått nu. Har beställt en telefontid hos min läkare igen om 5 minuter, och de vore inte så najs om dom ringer och jag svarar med mat i munnen haha, _skämmigt_

får bli sen, tar nog ändå inte så lång tid!
Åker till stan sen och träffar Bella ett tag, sen ska jag fråga pappa om han vill köra bil med mig ett tag. Måste ju fan träna liksom..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hellu! Allting bra idag? :)

2010-08-25 @ 13:20:41
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0