jonnahurtig.blogspot.com

Asså, åh, gulle måste berätta hihi, åhh! :D

såhär vare

loggar in på min bloglovin' och läser alla inläggen, som man gör ni vet? Kommer in på Jonnas blogg
http://jonnahurtig.blogspot.com/ och läser rubriken " WOWFAKTOR / OKEJLINA". Tänker 'åh, ny blogg o läsa. Ska kolla in den sen.
Och sen kommer känslan som om nån poppar ett skiiitstort popcorn i min mage och ba ; meh shit, waow! Seriöst? De är ju fan jag hallå? Serri? På riktigt? Ihhhhhh, åhhh gulleee! *behov av att krama* ihihihihihihi sötis :$$$$$$$

typ så kändes de i 5 minuter :D sötaste söta ju :D riktigt gulle, fatta glad jag blev!? jag trodde ingen, serri, INGEN förutom mina 4 beztizzar läste haha. och dennis och marcus HAHA. Men lilla gulliga jonna som själv har skitvärd blogg! Känns som jag har börjat i ettan med henne igen btw, hon skriver asbra :D Känns som man är där haha, så nu för tiden går jag kopparlunden också.. om nån undrar typ..?

nu låter de som ja är skitlebb typ o besatt av henne och sover utanför hennes hus typ, o så illa äre ju inte haha.. Men ändå hallå, skitgullig ju! :D

och dehär är inte ett "tack för du skrev om mig nu skriver jag tillbaka om dej - inlägg" UTAN jag skriver för Jonna är baoutanajs och ni (beztizzarna marcus och dennis hahaha) borde läsa hennes blogg också :D


kolla! vilken soet smily av mitt eluttag ett grässtrå och lite damm! hittade den helt själv i mitt rum.. la inte ens dit den så elr nått. de ba hände liksom!

Kommentarer
Postat av: j to the o to the nna

aaaaaaaaaaaaa dööööööööööööööööör va söt du eeeeeee

2010-08-31 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0