annan annandag jul typ

Alla mina lov är nästan identiska. Jag sover på natten och tittar på min finaste fina när han sover på dagen. Sen äter vi pizza tills vi inte kan röra oss och sen somnar jag igen. Ibland tar vi oss ut och gör något, men bara ibland.

Låter trist?

Nä. Jag älskar det. Det är det bästa som finns <3

Kollar med ett halvt öga på Rädda Willy. Matte sover jättefint i min säng och jag ska snart dra mig mot stan för en dejt med frisören. Funderar på hur jag vill ha de. Ska även fixa lite ärenden och om jag har tur hinner jag med en snabb kaffe i farten med mina fina brudar.

Imorgon ska jag på massage. Jesus christ va jag behöver det.

Ching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0