BE:NICE:TO:LOSER

Nu va de ett tag sen. Älskar helger, då behöver man inte göra nånting. Jag klippte och färgade Mattes hår, och köpte två bh;ar och byggde pärlplattor. De ni.
Har tänkt skriva så mkt men de blev liksom inte av. 
Exempel - 

- Jonna lipade åt mig när jag klev av bussen, jättegulligt lipade hon!
- Skickade tanke-kramar till Anna i fredags.
- Skickade tanke-kramar till Jennifer idag.
- Jag äger på att Twittra. ( benicetoloser heter jag där. följ mig pretty please)
Idag efter skolan gick jag helt oplanerat ner på stan och köpte 80% av alla julklappar. Skitnöjd. Köpte jättefint papper och jättefina snören också, så nu är det världens finaste paket my family ska få riva upp på julafton. Dock är de finfina snörena slut nu, så jag måste införskaffa flera imorgon.
Nu ska jag byta Facebook och Twitter mot Pluggnet och Word, då jag inte skickat någon loggbok under hela projektet och texten om tidigare låtprojekt inte kommer att skriva sig själv (ingen annan i min grupp kommer skriva den heller ) Jag får väl göra det jag. Hatar när folk inte gör något men får cred för det.

Kommentarer
Postat av: jenk

<33 pusss finis

2010-12-14 @ 08:01:54
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0