Buffalo blues

Sitter i min säng och tänker lite, och läser bloggar och har lite ångest över matteprovet. Det verkar ligga i min natur att komma på onödiga saker att göra varje gång jag måste plugga. Jag har berättat hela min dag i detalj för mamma och pappa, tvingade dem att lyssna in i det sista. Sen tvingade jag dem att berätta om sin dag, och jag lyssnade hårt. 

Nyss ringde jag till min telefonsamtals-hatande pojkvän och pratade med honom också om min dag. Och om min pappas julklapp, och att min syo ser ut som min morfar..

Ni fattar.
Worthless shit alltså.
Nu ska jag försöka plugga. Igen. Men först ska jag sätta på lite Death cab i högtalarna. Bästa pluggmusiken jag vet.
Imorgon har jag bara ett prov sen är de LOV för mig! btw sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0