Duktiga_pluggis_cheyen_93

Gick upp vid 6 idag och släpade mig ut i kylan vid halv 8 för att ta bussen, på min annars lediga dag. Hemskt skulle man kunna tycka men nja, det var rätt okej. Skönt att vara uppe och "pigg" själv. Och jag ska dess utom till skolan och arbeta med projektet (hat på det) men de blir skönt att få det klart.
Jag äter macka och dricker te och planerar julklappsinköp. Hoppas på att få det gjort i helgen, superstressad över de..
Åhhhh vill hem till min säng. Ska till en gangsterskola i ett gangsterhood och det är verkligen inte en bra dag att vara en dryg unge i mitt ansikte.
Ska i alla fall till Matte sen och plugga. Nytta med nöje, me  like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0