En pepp grej

Tjena alla monsterdiggare (HAHAHA)
Sitter och försöker peta i mig lite pommes med beasås men de tar emot (jenk, i know..) min matlust blir så obefintlig när jag är sjuk så de går inte. Har hostat idag så jag trodde nån stackare skulle få sitta i publiken och plötsligt ha mina lungor i knät, men de gick bra.
För övrigt i dag så, roooooockade vi. Fan va bra de blev. Jag är fortfarande/redan? pepp på imorgon då allt ska göras om igen. Vi dansade som gudar och damn va folk kan klappa (HÖHÖ kaxig). De enda dåliga den här helgen är att ja inte får träffa Matte, annars är den grym.
Nu ska jag kolla på andra Toy story-filmen. Ily Buzz (L)

Kommentarer
Postat av: jenk

skakar på huvudet

2010-12-08 @ 15:49:13
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0