Hej!

Skulle vilja påstå att alla som skriver att dom inte har nån julkänsla alls och inte längtar tills imorgon är JÄVLA TÖNTERS, ALLA! 

Man får paket imorgon, man får (antagligen) träffa massa mysig släkt, och får man inte de får man hänga med familj i alla fall? Dessutom är det förbjudet att känna något annat än sötsliskig villkorslös kärlek på julafton, skönt att inte få hata någon? Ja!

Och gillar man inte nånting av dehär så hoppas jag att man har blivit så pass "vuxen" att man känner lycka över när folk öppnar ens egna paket man ger bort! 
"ja fick stressköpa mina paket så dom är inge bra och ingen kommer bli glad"
Fucking synd för dig då, då har ju förstört julen för dig själv. Bra jobbat, snålis!
Så ah, ta åt er.
(alla utom Jonna (http://jonnahurtig.blogspot.com/) för hon är så söt när hon skriver om det haha! julkram typ :D)

Nu ska jag sätta mig och spela kort med min puckofamilj som ja älskaar och dricka te! Får inte gå och lägga mig för mamma har sagt att alla ska vara uppe och se en film som börjar tolv haha.
God jävla jul babes, skickar ut all min julkänsla och hoppas den smittar som magsjuka i lösgodislådorna på Ica Maxi.

Kommentarer
Postat av: jenk

HAHAHAHAH justnu när jag läser låg jag och skämdes lite för att det pirrade i min mage för jag ska få morgon paket om typ 7 h HAH tack lina, du är bäst ily <3

2010-12-23 @ 23:12:35
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0