Waka waka ehh eh

Sista föreställningen done och jag sitter hemma och är arg. Klantade mig och fast ingen (mamma) märkte så är de jobbigt ändå.
Är arg över kostdagboken också. Två veckor skulle mans kriva vad man åt på en dag. Lätt. En vecka skulle man förbättra och äta bara nyttigt och som man ska. Svårt.
Jag tycker inte om att äta ofta. Och inte att äta nyttigt heller. Bestämmer mig för att jag ska hitta på hela kostdagboken som är ett arbete man ska skicka in.. Mamma tycker det låter bra och nu tuggar jag extra hårt på en lussebulle, för att understryka att jag skiter i den nyttiga delen av kostdagboken.
Nu ska jag plugga historia, inte för att de inte är mina egna frågor men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0