bild ba waow



tyckte den passade bra här och nu. lite mysig och barnslig liksom. kändes som ja behövde totala motsatsen till mitt humör atm alltså.

ja är arg för att de inte va lika kul att spela mario hemma. och för att folk är som dom är. och för att min syster är en störd fjortis med problem och för den andra verkar vara minst 40 år äldre än hon är. för att melissa horn(?) är så JÄVLA dålig och för att jag la in henne i min spotifylista utan att veta varför.

men sen är ja jäävligt glad för att de inte stör mig att jag är arg. är på mitt otroligt sköna men liite hemska 'bryr mig inte w/e-humör' och då kan man vara arg utan att de gör något. mår asbra även fast jag är arg och känner att jag skulle kunna knäcka jorden på hälften om jag hade lust, typ. lyckliga cheyen här asså!

från humör till tanke

baow chica baow waow! axereklamen? varför tog dom bort den, älskade den ):

imorgon ska jag träffa fia
tisdag viooola <3
onsdag är lite oklart ännu. men visst finns det planer alltid.

ska smita in på fjortis nr1 's rum sen och ta alla hennes fina saker som inte är smittade med fjortisäckel. SPEC dendär jäävla blonda fejkflätan! den skall bli min.

Kommentarer
Postat av: hanin

söt du är!!

2010-01-04 @ 00:28:52
Postat av: isabelle

eller hur hanin!:)

2010-01-04 @ 12:10:44
Postat av: amanda

hahah du är så söt!

2010-01-04 @ 13:11:23
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0