en lovgrej

Ja kollade på harry potter ett tag. Sen somnade jag, igen. OJ? Vadå vakna nu? Vara vaken hela natten sen somna typ 10 på morgonen.. Äre inte så de ska vara?

Kuul att de kmr bli ett helvete o vända tillbaka tills på torsdag. Nån dag kommer jag få sitta och hinka kaffe och skippa sömn för o kunna gå o lägga mig runt 20.. Kanske ska satsa på imorgon? Måste ändå åka hem vid ett och kommer aldrig i livet vakna om jag somnar innan de haha ):
Blir en zombie som drar och käkar tårta hos Farfar.

BTW så äre bara en månad tills jag fyller år, och några dagar dårå menne.. räknas inte! Blir stora_cheyen 17 år o grejer. Tror jag ska ta tag i övningskörningen då. Har inte planerat några bussresor efter 18 om man säger så :)

Nu ska jag gå och kolla på sämsta filmen nånsin. har så tråkigt. Matte sover fortfarande och jag har ätit upp allt godis och pajjjjjen ): Bara chipsen kvar nurå HEHEHE
fettopuss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0