Girls will be girls

för tio minuter sen öppnade jag toalettdörren och fokuserade blicken på den största spindeln jag har sett. och såklart, tjejig och blond som jag är, skrek jag väärsta tjejskriket ever. haha har aldrig gjort de förut, någonsin. lite skämmigt faktiskt, även om de bara va hemma..
men aja, ja har ju ingen snopp, så de är väl lugnt i guess.

för övrigt har dagen vart jobbig.
blev väckt 06:00 av mamma, vi skulle fira min syster. visste inte om att ja skulle bli väckt, jag som hade sovmorgon och allt ):
MEN SEN gick jag och la mig igen, och vaknade när robin och jocke kom hit för vi skulle till skolan. slängde på mig lite kläder och satte upp håret med tandborsten i munnen. o sen helt plötsligt satt ja på bussen. shit.
hade världens överjävligaste häxa i bild. har aldrig tyckt så illa om en lärare.
sen hem. och hets-skriva uppsats och spela in en film om Maggie Thatcher, woh va kul.
'filmen ska vara inne 15:00!!!!' sa engelskaläraren. min va inne 15:03. hoppas de duger.

NU
ska jag sitta på min säng och dricka te och sen äta mat som tove har valt. fläskfilé med pommes och beasås, hm. när JAG fyller ska jag nog välja ris o kyckling och asmkt grönsaker o nötter o skit. eh..
ja jag venne, börjar bli lite åt veggiehållet. vafan liksom?

JUSTJAAAAAAA
tog asmånga bilder, ska väl försöka fixa dom lite och kasta upp några här. hm, sägs om de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0