Jag ser ner på alla som ser ner på dig

idag kändes de som jag sprang igenom skoldagen för att få den gå snabbare, men sprang näästan för fort så jag va nära på att ramla hela tiden. snubbla på mina egna steg liksom.. om ni fattar? anyhow, så när jag kom hem kändes de som jag hade varit borta i typ högst 2 timmar. kommer inte ens ihåg så mkt av idag. va nog väldigt frånvarande gissar jag.

somnade direkt efter en kopp te och sov rätt länge tror jag. i ett svagt ögonblick kom nån av mina systrar ner och sa att de va mat. kommer inte ihåg vem av dem de va konstigt nog? lovade att komma upp och äta och somnade om 3 sekunder senare.
nu, efter en portion makaroner och falukorv sitter jag på min säng och känner mig utslagen. riktigt typ, tom. lol. fick inget vettigt gjort alls idag. jag som tänkte vara effektiv..
men nu när jag har sovit x antal timmar kommer jag nog vara uppe några timmar extra i natt, då kan man göra saker. sovmorgon imorrn ändå, antagligen de bästa med hela nya schemat.

fia och tobbe fyller år idag btw. 2 töntar på samma dag, tänk hur de kan bli :) aja possar på dom iaf, de ärom lätt värda.



Kommentarer
Postat av: hanin

ja! grattis till de 2 <3

2010-01-20 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0