ready to gooo

Har duschat och känner mig mkt bättre nu. Glad, piggare etc etc etc ..
Piercade nästan medusa på migsjälv nyss, oavsiktligt (såklart) med en hårnål. Vassa jävlar. Nu blöder de ): Viola borde komma snart (10 min sen atm :@) Jag ska gå upp och få mamma att vilja handla saker över the big E-net nu så jag kanske också får lite vinst på de. zuuper

Btw träffade jag Alicia på bussen. Har saknat saknat saknat. Hade dock tyckt de va bättre om jag inte såg ut som en nyvaken fjortisäckelskabb w/e. MENNE sånt händer. Hon skulle gå musik på Carlforsska, ünderbart, då ser ja bruuden lite oftare. Har funderat på vad alla småkids har valt, SÅATTE OOOOM någon 94 jag känner (mot alla odds på jorden) läser, kan ni väl berätta? nyfiken chey.

Nu ska jag skynda mig. hej

JUUUUUUUUSTJA jag ska tracka fia tills hon skickar bilder vi tog igår, längesen vi hade så kul åt så fåniga saker. Blir kul, nu blev ni nyfikna också. ja visstere.

Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha OOOOMG

jag skrattade så jag grät :(

du får dom typ ikväll kanske? :D

ily <3

2010-01-05 @ 19:02:28
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0