things just never work out the way they should (or the way i think they should)



idag följde jag med teddo på simskola haha, åh, my baby typ :D medans jag väntade solade jag lite, va bra jag planerar min tid, yes i dooo. på vägen till badhuset pratade vi om lite allt möjligt. till exempel att de är äckligt och konstigt att vara gravid, och att de är ännu konstigare hur barnet kommer ut. ted sa 'ja, och de är ju som att bajsa, fast från magen..' euw, en liten kväljning där ja! men i guess de va lite rätt iaf. på vägen hem pratade vi om att jag är stor ( :D ) ted tyckte jag skulle flytta till en egen lägenhet, så han kunde komma hem till mig och leka med min katt. haha, killen vet grejer asså!
justja, elin sa mitt namn idag! haha, jag tkr iaf de är en stor grej :)

förutom de har väl inget blivit riktigt bra idag. mina rebellplaneer blev.. förstörda. men bara lite. mitt internet dog, på TVÅ datorer. glocalnet asså </3 . jag orkade inte göra nått på biologiarbetet och tog inte med mig matteboken hem ens. cheyen är duktigt osv. och nyss tog mitt comviq-kompis slut. = inga jävla sms. åhhh jag som behövde ):

nu ska jag skriva en lista på vad jag önskar mig när jag fyller år. ska bara önska mig omöjliga grejer. för att liksom va extra dryg. känner liite för de. hah, kan det sluta med inga presenter alls? nää, dom tycker nog om mig lite iaf :)

puss eller nått




mina fina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0