Will there be music?

kom ut från duschen för ett tag sen och har gjort mig i ordning för sängen nu. Rätt sliten, men inte på ett "trött" sätt, mer "behöver sitta själv och stirra". kan ju va skönt de också. fast nu ska jag snart sätta mig och stirra på matteläxan vi har till imorgon. matte kl. 8, redovisning på sam direkt efter. inte ens en liten rast fick vi. sen har jag tyska med frau Westholm haha, och sen idrott. rätt ok dag, om vi då inte hade börjat så omänskligt tidigt.

efter musiken idag fick jag skjuts hem till jocke av hans mor, nice. vår nya musiklärare som är typ, 3 år äldre än oss? drog förbi snabbt som fan i sin lilla bil och visade peacetecknet, haha cool snubbe där asså! Efter de åkte jag till bäckby en stund och träffade viola + kids. Mysigt, och jag åt all deras mat ): Höll i deras ökenråttor också! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag vill ha ett husdjur. katt i födelsedagspresent elr så hoppar jag gymnasiet! typ. om man ändå kunde hota med de, bra allt skulle funka då :D

nej fan, nu måste jag plugga. sen sova tror jag, upp halv 7 </3
puss sov gott





Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

va glad att du inte ska upp 5. :o



Goodnight :D

2010-01-19 @ 22:56:04
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack lina! :D jaaa vi måste ses snart! ilyyyy

2010-01-20 @ 19:20:51
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0