Bottoms up for cutie


jag vill jag vill jag vill så jävla mkt men vågar verkligen verkligen inte. så jävla feg. och inget blir ju bättre direkt.

långhelgen va helt ok typ. lite glad, lite arg, lite ledsen ni vet hah. som vanligt i guess. folk kan verkligen va idioter, och jävlar va jag har ändrat uppfattning om folk i veckan. verkligen sjukt att folk inte fattar hur dom uppför sig och blir uppfattade av andra.

hoho, har typ hangup's på helt random grejer att äta hela tiden. atm äre naturella riskakor, förra veckan och veckan innan de vare skorpor. haha verkligen bara grejer man åt till mellanmål på dagis, doppat i mjölk eller nyponsoppa så de blev gegga typ. haha mhhmhm gegga (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0