Don’t fix it if it hasn’t broken yet

de är typ som känslan man får när man sitter ute i duggregnet i någon timme, och när man ger upp och går in så lyser solen upp. de är samma känsla som att du skulle stå och skratta i mitt ansikte. de fattar du väl, idiot.

har fan inget o säga om nationella. har ingen aning om hur de gick.
nu har jag sovit utomhus ett tag och sen skrev jag eos-grejen. skönt o ha de klart iaf.

har sämsta känslan över mig idag och nu mår ja illa också, super! på de måste jag plugga tyska också, fast de går nog ok. sen har jag bara ett naturprov och 2 omprov i matte kvar. 2 omprov i matte, asså helvete va de gick dåligt denhär terminen då. bajjjjs orkar inte mer nu.

justjaaaa fick svar från da doktor idag. de va sprickor o massa skit, men de skulle gå över om typ 2 veckor, alltså slipper jag kryckor o annat jobbigt skit. woh
!
körsbär tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0