Travie Mccoy (hjärta hjärta hjärta)



ledig idag så jag sov hos matte, mysig o sådära :) kom hem från körskolan för nån timme sen, nu väntar ja bara på alla papper sen jävla ska jag köra sönder bilden hade jag tänkt, yes. imorgon har vi betygsnack halv tio sen drar vi några och käkar på stan. i helgen ska jag mest ta de lugnt och sen måste jag plugga järnet också. får jag inte g i matte på måndag får jag inte g på kursen och måste göra prövningar i tvåan, och vemfan orkar dra dedär efter sig hela sommaren? inte jag iallafall.. naturprov på måndag ocskå, men de tror jag att ja tänker ta rätt lätt på, vägrar kugga matte för ett jävla naturprov, göre ba inte.

nu ska ja svepa mitt te, duscha och sen kolla the hills, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0