amazing because it is

Tog en vinterpromenad med min finis och köpte lite att äta. Har en hang up på mariekex at the moment, och på Willys har dom trepack för en tio. Kunde inte passa mig bättre! Blev inception-frälst efter promenaden så nu är jag också med i klubben. Blir lite svårt att sova bara, är de najs eller o-najs att drömma? Kan inte bestämma mig.

En sen buss hem och lång dag imorgon. Barnvakt och ska försöka svänga förbi Väx ett tag då en kompis med band spelar första gången. Vill ju inte missa! Kanske ska dra med mig lite kids dit? Kan ju vara nyttigt att slita sig från Emil och Pippi och allt va det är? Njaa.. får se hur jag gör haha.

Fick besked om min dator idag också. Inte en jävla bild gick att rädda, inte ens ett litet dokument. Så oaj blev den. Får mig en splitterny dator innan helgen. Den ska jag vårda som den var av glas, och inte en jävla orginalbild ska ligga där.


En sommarbild från förra sommaren. Vi hade grillkväll hos Joakim och jag drog en lime. Ögonen har aldrig varit så små. Ser lite tjock ut minsann haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0