Everything you'r not

Matte lagade maten som vanligt och som vanligt blev de jättegott. Nu smälter jag den med lite lågpriskex och Bring it on på tv haha. Lite beslutiångest om jag skulle bli kvar här en natt till, har ju bara vart hemma två dagar dehär lovet, men så blev de. Jag är inte den som bangar en sista myskväll innan skolan sätter igång igen.

Imorgon hade jag planerat in Hanin i min söndagsångest men de blev lite ndrade planer. Blir upplockad här istället och sen åker vi ut beyond skogen och firar Bibbi lite. Kul de också u, fika är aldrig fel. Resten av dagen ska jag nog bara städa och göra i ordning för måndagen. Har en känsla av att det blir hårt att kliva upp vid 7..
De har varit lite (haha) dålig uppdatering men de är lov vafan. Man måste inte sitta vid datorn då.
Okej jag har väl gjort de ändå. men de är inge kul att skriva när man inte gör nått speciellt och när man inte har sin egen dator, får ångest. Gråtattacker när jag kommer på att mina bilder fortfarande är borta. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Och ingen jeavla bild. Mattes dator, vågar inte trixa för mycket med Mac, kanske råkar spränga hela eller nått.

Kommentarer
Postat av: hanin

ååh men vi syns i skolan och planerar någon dag när båda kan så kan vi ha en liten myskväll <3

2010-11-07 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0