Som ute

Jag har varit arg, eller jag är de fortfarande. Hela tiden, varje dag. men de är rätt enkelt att gömma arga känslan. Om man tänker på annat. Ibland går de inte alls och då ser jag rött. Vill ha laserblivk, då skulle de arga inte vara så argt och alla problem skulle vara lösta. Yes, så är det.

De är snökaos här som i resten av landet och de tog 40 minuter att åka bussen hem, de tar i vanliga fall 7 minuter. Inte bestämt mig vad jag tycker än, om jag ska hata de eller om jag ska tycka de är mysigt. Tror jag ska tycka det är mysigt. Finns så mycket annat som är mer värt att hata, hah..

Blir deppig av att veta hur folk kan bli. Fattar inte. De skulle fan vara skönare att vara helt tom på insidan av mitt jävla huvud istället för att ha de som de är nu. Kaos. Som ute nästan.


så sjukt suddig bild att jag skäms men de är lugnt. Jag va tönt henna hos Bellis. Lite soet tkr jag att ja blev ändå?

Kommentarer
Postat av: hanin

du är alltid söt<3

2010-11-09 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0