Sounds like a plan

Att vakna upp själv va tomt. Jag vänjer mig så snabbt vid saker och sen när det blir ändring klickar det i huvudet. Saknar Matte redan, abstinens sådär.
Drömde en så sjuk dröm. Alla möjliga människor jag tycker om va med, och nån fanns till och med som dublett. De va hemskt i alla fall och sjukt verkligt. Kände mig lurad när jag vaknade, fast på ett bra sätt.

Försöka kolla på The Voice ett tag men de går inte länge. Paul är den jobbigaste människan. Förstör för dom andra, tjurpuppa. Kjell visade en kopp som såg ut som ett objektiv, tänkte att den vill jag ha i julklapp. Ska nog skriva en önskelista..

Känner igen mig i folk och stör mig satan på det. Sen tänker jag att det minsann är dom som ska känna igen sig i mig och klandrar dom. Lär mig av andras misstag så jag slipper göra dom misstagen själv. Sounds like a plan. Kanske inte blir bättre på insidan men det är de ju bara jag som märker av ju.


bild från arkiv.
Micke sa btw att han antagligen hade kunnat rädda mina bilder om jag hade kollat med honom först. Döda mig. Hatar att vara svensk. Aldrig ska man våga fråga om nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0