Would break me down

Bella skickade en bild på henne, Madde och mig från innan jag färgade mitt hår. Fyfan va jag ångrar mig. Nu kommer de aldrig i livet att bli så ljust och fint som de va innan och jag hatar mig själv lite för de. Tror jag fortsätter och har det mörkt. Vågar inte försöka få det blont och sen misslyckas. Would break me down.

Ingenting idag har varit särskillt bra. De enda bra va att Viola ringde och nu har vi en dejt på söndag.

Ska gå ner och tycka synd om mig själv nu på mitt rum. Kanske gråta en skvätt, de va ett tag sen nu. Fast nä. Men kanske nyttigt ändå.

Imorgon ska ja va med Nathalie. Long time no see! Sen ska jag till Jullan på halv 8 hos mig, och vi ska åka tåååååååååååååg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0