Change?

Sitter och funderar på om jag ska stoppa upp denhär gamla tråkiga bloggen någonstans och börja om på en ny? Och försöka inte vara så drama/dryg/elak/skabbig/tråkig/bildlös den gången. Devote, skulle det vara något? Gillar, precis som Hanin, att bilderna blir så extremstora bland annat.

Kanske börjar på en ny och ser hur de känns, får se. Tror de blir så, en på prov alltså.

För övrigt skrev söta Jonna att hon såg mig på bussen, och jag såg ju henne också såklart ;$$ Vill skriva att jag också tycker att jag känner henne skitbra fast jag inte gör de egentligen, för ja läser hennes blogg som en slav haha. Men, nu kan jag inte skriva de till henne för jag verkar vara dum i huvet och förstår inte hur hennes kommentarfält funkar :(
Så nu skriver jag de här istället. För hon skrev ju i alla fall att hon läser min blogg, då får jag ju lita på att hon gör det haha. Jonna! Du känns som min bloggkompis, fniss :$


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

byt design bara :) du kan fixa så att du kan ha superstora bilder här på blogg.se, jag har den 700 (pixlar+ vettefan va de är) de går att ha 1000, mkt större än mina alltså :)

2010-10-08 @ 18:12:31
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0