lördag

Ligger i Mattes säng och kollar på YouTube-klipp han visar haha. Har kollat när han har spelat idag och försökte lite själv men de gick inte så bra.. men de tar sig nog! Försökte få honom att kolla igenom min bloglovin med mig men de gick tydligen inte.. Kollade på Get him to the greeks också! Jag skrattade så jag nästan dog haha :D

Har beställt nya smycken till öronen också, åhh finisar <3 4 par för 300, EH VÄRT EH YES?

Pizza snart omnomnom, ska kriga ut på Råby centrum och hoppas att jag kommer levande hem haha.

Kommentarer
Postat av: hanin

åh get him to the greek är min favorit film efter swee ney todd fan :D haha bara så jävla grym<3

2010-10-31 @ 00:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0