Muminkaka

Hanin har rätt, snällis datakillen heter Jan, inte Dan. Dan är min pappa, han är en snällis han också!

Elin hade bakat sockerkaka (hon är 3 år, då är det en STOR grej). Hon satt på köksbänken och skar upp kakan med muminform i stora / små bitar. Stolt som tuppen (Stolt som TOPPEN, Tzatziki, morsan och polisen?) var hon, och sken som en sol. Jag har bilder, men dom får komma lite senare. Kakan var god i alla fall.

Nu dricker jag te. Imorgon ska vi upp 06.20. shiiit! Ska väl sova snart, peace, over and out, typ.

Blogg.se är drygt och jag blir utkastad från mitt konto hela tiden, vad är grejen?

Kommentarer
Postat av: hanin

hahah :D

Dan är en snällis!:)

2010-10-22 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0