Söndag

Vaknade av att Matte lyfte på min kudde och letade efter sin mössa................... hahaha
Förvirrad av tidbyte och massa skit och jätte jättetrött. Saknar min dator men tröstar mig med bf's Mac. Helt okej den också faktiskt! Ska duscha om ett tag och sen blir jag hämtad för att fira lilla morfar :) Sen åker jag tillbaka hit, lillasyster har bestämt sig för att ha halloweenfest, hos mig :( Och 7 stycken fjortisar är inget jag väljer över någonting hoh.
Dusch nu, sen ska jag tigga frukost på sängen :$$$
Trevlig söndag hörninini!
Sa jag förresten att jag såg Ola Svensson på Mediamarkt med Matte och Jimmy här om dagen? Inte? Ah men nu vet ni i alla fall, hahaa.. Dom ville se "auktionen" suuuuuure

Kommentarer
Postat av: Micke

Noes! Har du blivit av med en mac? Jag lider med dig isf då jag och min Macbook Pro har börjar utveckla ett något osunt kärleksförhållande. Man-Machine-Love liksom.

2010-11-05 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0