Tycka om-fält

De är konstigt att en enda människa kan ha den här effekten på andra. Hur du kan få mig att känna medlidande för någon jag så tydligt skjutit bort från mitt "tycka om-fält". Det är konstigt hur du inte ser vad du själv håller på med, för det är så tydligt att ingen annan missar det. Och det är inte som om att det är första gången. Jag har själv vart den som fått medlidande av mindre omtyckta på grund av dej. Det gör mig absolut ingenting längre, det rör mig inte i ryggen. Men det gjorde det då. Tänka efter lite hur du framstår för andra kanske..


Kommentarer
Postat av: jenk <3

så sant, tyvärr <3

2010-10-27 @ 11:03:14
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0