VART DU VILL SÅ FORT DU KAN. VART DU VILL SÅ FORT DU KAN

Mister, visa mig den maximala hastigheten!
Vart du vill, så fort du kan
Ja, vart du vill, så fort du kan
Vart du vill så fort du kan

Waah jag vet inte. Tänker en miljon grejer och vet inte vad som är upp och ner. Allt är bak och fram fast på ett bra sätt. Min dator saknas mig och jag känner mig sämst i världen för att jag inte har kvar mina fina bilder, men sen tänker jag att det inte gör något. Att jag kan ta nya och att ingenting spelar någon roll. Det var ju ändå bara olika starka färger. Ljus?

Dom visar en film från Way out West i somras på tv. Fick rysningar när Håkan sjöng och gissa om jag längtar till nästa festivalsommar. Längtar så jag får rysningar och vill springa ut och springa runt nån gatlyckta.

Dehär inlägget hade vart ett bra inlägg att ha bilder från Peace i sommar, men nej justja. Ljusfärgerna försvann. Alltså vafan? Gå om lägg dej och ta en ipren. Bli som folk. Ta två om det blir bättre. 

Kommentarer
Postat av: Bella

sluta skriv så himla bra!!

2010-10-26 @ 23:49:59
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0