As we escape through the windows

Kom hem. Va tjock. Kvällsmat, vid 5? Haha sen skulle jag och pappa köra bil. Lika tjuriga och envisa båda två så till slut körde jag hem helt enkelt. Så jävla meningslöst att sitta i bilen och skrika över småsaker.

Lyssnar på en salig blandning men just nu at this very moment äre Lasse Lindh. Och nu blev de Soulja Boy, blandning vare ja.
Ska skynda mig att svida om nu och dra på mig mina nya knäskydd och sen promenera till dansskolan. Får skjuts hem idag, lätt värt att gå då!

Imorgon hänger jag med Viola, woho!


Bild från Tumblr. Jättefin tycker jag. Synd att de inte är min bild bara. Känner mig jättedum när jag tar bilder från andra sidor. Dumma dumma. Fy fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0