Clawnmania

Grät när min lilla lillasyster började plocka in kläderna i garderoberna (=pengar) fast jag skulle göra de. Hon trodde jag va dum i huvudet och blev rädd så hon slutade och lät mig fortsätta haha psykosyrran. Börjar tro att jag sover för lite när de blir sådär hahahaha?

Mamma kom med kebabtallrik, jag åt nästan hela och sen somnade jag. Inte en aning om hur länge jag sov men de gör inget för jag är fortfarande trött. Har planerat med Hanin och hon kommer hit vid 8. Nu trashtalkar vi folk vi inte gillar och skrattar. Bästa bästa Hanin <3
Imorgon ska jag bara gå en halvmil på morgonen sen är jag ledig (= egentligen plugga men vafan..) så jag ska hem till Matte som slutar tidigt. Kompensation för tidigare idag :D

nu ska jag göra mig i ordning och sova. Måste vara pigg imorgon ju!

elr juste!
Jag va snäll_storasyster för ett tag sen. Alva började kolla på The mentalist men sen skulle hon gå och lägga sig. Hon hade då redan hunnit se clownmördaren och va bombsäker på att de fanns en på övervåningen. Så jag gick på clownjackt med henne. De kompenserar ju för tvätthysterin? Visst gör de?


lillasyster in action

Kommentarer
Postat av: hanin

åh du är bäst lina!<333

haah söta alva<333

2010-09-15 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0