Highlife

Highlife hela helgen och den kunde inte ha blivit bättre. Så sjukt fina människor jag umgås med och fan va jag är kär i min Matte (L)
Nyss hemkommen från Bäckby där lilla stora kusin firades och nu ska jag sitta och bara stirra i väggen ett tag.
Har tänkt att jag ska plocka ner alla onödiga saker från väggar och hyllor på mitt rum om ett tag. Jag vill vara en sån som har allt stilrent, snyggt och städat men är en sån som har tusen prylar, stökigt och rörigt. Skärpning, ska försöka mig på de.

Tror jag drar hela helgen i korta delar under kvällen/morgondagen/veckan. Fortfarande för uppe i varv, måste lugna ner mig lite.

Tänker på mina favoriter och håller tummarna för de bästa <3

Btw så blev jag helt otippat helt inne i valet och tänker nog sitta uppe tills man får veta vilka som vinner. Klart jag hoppas på en sida men har nog ingen aning om vad skillnaden är, ingen stor aning ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0