Moshpit Open 2010

Kom hem typ halv två igår och va helt slut. Krängde av mig alla kläder (4 t-shirts)och näst inpå däckade i sängen. Vaknade klockan nio, vilket inte var så uppskattat. Gick upp och satt och stirrade i soffan ett tag. Mitt huvud kändes som en sten fast en tom sten, och de gör de fortfarande btw..
Gjorde lite mannagröt (som jag kan görasjälv nu haha.. :$) och hoppades på att jag skulle bli lite mer, vaken. De funkade inte. Skitsamma, man får vara lite död dagen efter D-day.

Jag satte mig och skrev flexuppgiften jag egentligen skulle ha skrivit på onsdagen, men struntade i.. De tog typ 10 min och sen dess har jag klickat runt lite planlöst här för att samla energin att gå ner och duscha.

Men igår då?

De tog två timmar innan vi fick komma in. Tygband fick man, dom bästa <3 Jocke hittade sin look alike soulmate, de va lite sjukt. Jag och Fia föråt oss på langos. Jag köpte tre t-shirtar så jag inte skulle frysa ihjäl (de va verkligen så jävla cp-kallt.) Hade på mig alla mina nya tröjor, tubhalsdukgrej? lovikavantar jeans, ett linne och tjocktröja. 8 grader vare, shit. Kramades med Yashin's. Jag blec bästa mate med säkerhetskillen på Enter Shikari. Jag och Fia stog längst fram och hade catfight med ultrabitchen bakom oss. Vi blev alla starstruck once in a while.

Idag har jag ett huvud av sten, tre t-shirts mer, röda märken efter staketet på knäna och lock för öronen. Men de va lätt värt de.

Nu ska jag duscha och sen försöka väcka Matte <3 Om inte de går ska jag leta efter migsjälv i klipp på U-tube från igår. Alltid lika kul!

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-05 @ 19:13:37
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0