powerwalk minus power

Provet gick kalasbra och dagen flöt på rätt okej kan jag nog påstå. Jag gav upp allergitabletterna och shit va jag blev pigg, ville inte sova en enda lektion.
Kom hem och kollade lite på tv, gjorde lite nytta etc. Åt och sen tog jag en powerwalk med min mamma, haha söt, jag gick normaltakt, hon powerwalkade iaf.

Ska snart dra mig iväg på dansträning men ska ta med kameran och sticka lite tidigare. Fint när man åker dit, vid skrapan osv!

Imorgon ska jag och Matte hämta ut biljetter till Resident Evil Afterlife? Haha, världens bästa flickvän är jag som hänger med. Inte sett filmerna innan, och jag misstänker att den är rättså jävla läskig. Plus 3D. Shit asså, så jävla snäll jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0