Behandla oss väl

Har klagat både på hur mycket jag har att göra och hur hungrig jag är. Har inte hämtat mig riktigt efter gårdagens bakslag, så här sitter jag och tänker lite på hur jag ska kunna göra altl jag behöver på en halvtimme. Ja..

Ska åka till Ikea med mamma idag och drömmen om det största dubbeltäcket på jorden finns långt fram i min hjärna. Nu måste jag smörja in ansiktet och äta något, annars finns det risk att jag dör.




Igåår va underbart bra och mysigare kväll får vi någ kämpa för att efterlikna i sommar.

PS. någon har glömt en rosa flaska med något som luktar gott här DS.

Kommentarer
Postat av: Julia

Gissar på Jenk, hennes plattningsspray :)

2011-04-21 @ 10:32:09
URL: http://juliiiamariiia.blogspot.com
Postat av: Jenni

min..... hahah "nu kollar jag ordentligt så jag inte har glömt ngt", vad hände med det... Aja haha :D ta med den till skolan sen ngn gång :)

2011-04-21 @ 13:13:44
URL: http://jenkmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0