Hej fina morfar!


Charmtroll, syns de att jag är morfars flicka eller?

Jag är hemma och glad nu. Och jag har sovmorgon imorgon och är ledig tisdag och onsdag så jag kommer att vara glad hela veckan. Det blir lite deppigt ibland men sånt är ju livet, och man blir ju glad direkt efter så det gör inte så mycket. Man måste nog vara lite ledsen ibland, annars blir det ju inte lika roligt när man är glad, eller hur? 

Mamma skvallrade att du läste och jag vill inte att du ska vara orolig eller något sånt. 
Du är så bra och fin och snäll på alla sätt och vis, bästa morfadern på jorden skulle jag minsann säga! Nån dag kommer jag hem till er och vill jag ha frukost på sängen, okej? Har vi en deal? Jättebra, då säger vi så! 

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: hihiiii taack :DDD älskar den ! och det finns inget bättre än när någon annan också dör lite för något som man tycker om hehe så tack :DD <3

2011-04-03 @ 21:15:27
URL: http://beingbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0