I bet you can tell


bild tumblr

Uganda - done. 
Dubai fanns inte på landguiden.se så nu kan jag inte skriva om det (haha). Fast det känns som svaret på alla frågor om det landet är "de är bra för dom har pengar", så det hade inte blivit så svårt. Tar Irland istället. Där är alla svar inte lika självklara, fast på de flesta frågor kan man nog svara "klöver", vilket i och för sig kunde vara pengar det också. 
Tufft. 

Fick min vilja igenom imorgon så nu ska jag baka muffins hela dagen tror jag minsann. Skulle vilja sola lite men vågar mig inte in till solariet under studentboendet och till stan orkar jag inte. Hm. 
Tur att jag hinkar kaffe, då kanske jag kan plöja lite skolarbeten som ska göras så slipper jag sista-minuten ångesten som brukar infinna sig sisådär tre timmar innan deadline.

BLABLA märks det att mittpluggvänliga humör är fejk eller? Märks det att jag skriver här för jag inte vill sitta och skriva om texter från landguiden till mitt vita wordpad dokument? Märks det? MÄRKS DET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0