lycka - du

Äter upp godiset som fanns i första påskägget, förutom de äckliga och de som ser ut som hjärtan. Dem lägger jag undan till dig. Älskar när jag har varit inlindad i ditt täcka så länge att jag luktar dom en nyvaken du, det är den bästa doften i hela hela världen.
Tittar på dig när du sover och på solen som blir svagare igenom persiennerna och det är lite sorgligt,  även fast jag stängde dem redan vid lunch. Ångrar att jag tjatade och blev sur fast jag egentligen visste att det inte var någon idé att fråga en gång till. Jag vet exakt hur du tänker och tycker.

Borstar mitt nyklippta hår som är exakt samma fast lite kortare och jämnare i topparna. Tänker att jag ska gå och lägga mig bredvid dig och om jag har tur vaknar du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0